Tähti-ihmiset ja enkeli-ihmiset / Asger Lorentsen ; [suomentaneet Hanna Paso, Tarja Salomaa Miksi tätä ei voi varata?

Kysytty

Tähti-ihmiset ja enkeli-ihmiset / Asger Lorentsen ; [suomentaneet Hanna Paso, Tarja Salomaa
Miksi tätä ei voi varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on jo rekisteröity Espoon kaupunginkirjastossa tällä viikolla. Sitä on tulossa Espooseen kahteen kirjastoon ja se on lähiaikoina varattavissa HelMet-järjestelmän kautta. Varauksen voi tehdä heti, kun kirjan kohdalla näkyvät kirjastojen nimet, ilmeisesti se tulee ainakin Selloon ja Entresseen. Kannattaa seurata asiaa Espoon uutusluettlosta tai HelMetistä.