Taas. Muistin semmoisen dekkarin/jännärin kylmän sodan ajoilta. Oli nukkuvia agentteja ympäri Usaa,sitten alkoivat puhelin soitot,joilla heidät "herätettiin" …

Kysytty

Hei taas.
Muistin semmoisen dekkarin/jännärin kylmän sodan ajoilta. Oli nukkuvia agentteja ympäri Usaa,sitten alkoivat puhelin soitot,joilla heidät "herätettiin" . En tietenkään muista kuka kirjoittanut ja mitä sitten?

kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmastikin Walter Wagerin kirja "Puhelin". Sitä on Helsingin keskusvarastossa pari kappaletta, tilattavissa aivan normaalisti Helmetin kautta.