Synnyin vuonna 85. Lapsuudessani televisiossa näytettiin animaatiota, jossa oli alussa koivumetsä, jossa tanssahteli mies musiikin tahtiin koivujen välissä ja…

Kysytty

Synnyin vuonna 85. Lapsuudessani televisiossa näytettiin animaatiota, jossa oli alussa koivumetsä, jossa tanssahteli mies musiikin tahtiin koivujen välissä ja välillä siellä vilahteli kettu. Mikä piirretty mahtaa olla kyseessä? Saattoi olla vain jokin alkuintro johonkin piirrettyyn.

Yt. Katja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todennäköiseti kyseessä on unkarilainen vuonna 1981 valmistunut animaatioelokuva Vuk: tarina pienestä ketunpojasta.