Jos haluaa kirjaston hoitajaksi pitääkö osata muitakin kieliä kuin Suomea?

Kysytty

Jos haluaa kirjaston hoitajaksi pitääkö osata muitakin kieliä kuin Suomea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa kirjastonhoitajien kielitaitovaatimuus on: Suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä ruotsin ja englannin kielen tyydyttävä suullinen taito tai kielitaitovaatimus määritellään erikseen tehtävien mukaan.

In Helsinki City Library the language requirements are: fluent in written and oral Finnish and good oral skills in Swedish and English, or according to the job description.