Otsikko
Sylvi Salonen oli joskus 1980-90 lukujen vaihteen seutuvilla jossain television haastattelu/keskusteluohjelmassa. Ohjelman yhteydessä tai päätteeksi hän…

Kysytty

Sylvi Salonen oli joskus 1980-90 lukujen vaihteen seutuvilla jossain television haastattelu/keskusteluohjelmassa. Ohjelman yhteydessä tai päätteeksi hän lauloin kappaleen Kuolleet Lehdet (julkaistu Sylvi Salosen konserttitaltiointi-CD:llä vuoden 1991 lopussa). Mikä mahtoi olla ko. TV-ohjelma, milloin se esitetiin ja olisiko se nähtävissä tai edes kuultavissa jonkun TV-yhtiön, siis YLEn tai MTVn arkistossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt kysymykseesi vastausta. Kysyin asiaa Yleltä ja he vastasivat seuraavasti:"TV-arkistosta ei löytynyt ko. ohjelmaa. Olisiko ollut MTV3:n ohjelma, koska he ovat kuitenkin julkaisseet 1991 tuon konserttitallenteen?"

MTV:n puolelta asiaa voi tiedostella täältä:

http://www.mtvmedia.fi/yhteystiedot/index.shtml?palaute