Otsikko
Syksyllä 2001 Kauniit ja rohkeat -televisiosarjaa esitettiin yhden viikon ajan suomeksi dubattuna. Kyseessä lienee ollut omaperäinen keino juhlistaa sitä, kun…

Kysytty

Syksyllä 2001 Kauniit ja rohkeat -televisiosarjaa esitettiin yhden viikon ajan suomeksi dubattuna. Kyseessä lienee ollut omaperäinen keino juhlistaa sitä, kun maailman kenties suosituinta televisiosarjaa oli esitetty Suomessa kymmenen vuoden ajan. Monet ääninäyttelijät ovat tuttuja, mutta en nyt saa kaikkien nimiä mieleen millään. Löytyisiköhän Internetistä jostain luetteloa näistä ääninäyttelijöistä?

Vastaus

Vastattu

Mm. vanhasta Helsingin Sanomien nettiuutisesta (10.8.2001) löytyi seuraava tieto:

"Stephanie Forresteria esittää Seela Sella, Sally Spectraa Liisa Paatso, Ridgeä Oskari Katajisto, Tayloria Kristiina Halttu ja C. J. Garrisonia Jasper Pääkkönen."

Lisää uutisia löytyy hakusanoilla "Kauniit ja rohkeat suomeksi".

1 ääntä

Kommentit

Brooke: Petra Karjalainen
Ridge: Oskari Katajisto
Eric: Tom Wenzel
Stephanie: Seela Sella
Thorne: Taisto Oksanen
Macy: Mari Vainio
Sally: Liisa Paatso
Clarke: Eero Saarinen
Kimberly: Mirjami Heikkinen
C.J: Jasper Pääkkönen
Amber: Jenny Pääskysaari
Becky: Jenny Sivonen
Rick: Jarkko Tamminen
Morgan: Rinna Paatso
Taylor: Kristiina Halttu
Tohtori Palmer: Kari Tamminen
Sivuäänet ja askeleet: Tero Paloniemi