Suunnittelemme yllätystä eläköityvälle. Onko teillä Kohtalokas samba -nimisestä kappaleesta instrumentaali - / karaokeversiota cd-levynä, jota voisi lainata…

Kysytty

Hei! Suunnittelemme yllätystä eläköityvälle. Onko teillä Kohtalokas samba -nimisestä kappaleesta instrumentaali - / karaokeversiota cd-levynä, jota voisi lainata aika nopealla aikataululla? Voiko sen saada Entressen tai Sellon kirjastoon noudettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoista löytyy yksi ainoa soitinversio tästä suositusta Georg Malmsténin laulusta. Se on sovitus kahdelle harmonikalle ja soitinyhtyeelle Veikko Ahvenaisen CD-levyllä Nikkelimarkka. Se löytyy tällä hetkellä - tai siis seuraavan kerran perjantaina 15.5.2015 - Sellon kirjastosta hyllystä. Tee varaus netissä ja käy hakemassa se, jos vielä on aikaa. Tässä on suora linkki tuohon tietueeseen varaamista varten: http://luettelo.helmet.fi/record=b1938888~S9*fin. Jos et ole vielä HelMet-asiakas, soita heti perjantaina Sellon kirjaston musiikkiosastolle (09 816 57615) ja pyydä heitä ottamaan levy sinua varten sivuun ja mene sitten paikan päälle, hanki siellä kortti ja lainaa. Toivottavasti tämä vielä mahtui "nopean aikataulun" puitteisiin. Yleensä kannattaa kiireisissä asioissa ottaa suoraan yhteyttä kirjastoon, tällä puolella voi mennä vastauksissa aikaa.

Heikki Poroila