Otsikko
Suomen ensimmäisen näytelmäelkuvan sanotaan olevan "salaviinanpolttajat" vuodelta 1907 Onko ko. elokuvasta olemassa kopiota vai kuuluuko se kadonneista niin…

Kysytty

Suomen ensimmäisen näytelmäelkuvan sanotaan olevan "salaviinanpolttajat" vuodelta 1907 Onko ko. elokuvasta olemassa kopiota vai kuuluuko se kadonneista niin elokuviin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti elokuvan kaikki kuvamateriaali sekä käsikirjoitus ovat tuhoutuneet.

Tietoja elokuvasta Kansallisen audiovisuaalisen instituutin (Kavi) Elonet-tietokannassa:

https://www.elonet.fi/fi/elokuva/117150