SUO – ENNEN OLI PAREMMIN -tv-ohjelma

Kysytty

Jonain kesänä televisiosta tuli ohjelma Suo – ennen oli paremmin. Mikä kesä se oli, ja onko sen ohjelman jaksoja katsottavissa internetissä? Mikä se oli se kanava, jolta Suo – ennen oli paremmin tuli?

Vastaus

Vastattu

Peter Lindholmin ohjaamaa Suo - ennen oli paremmin keskusteluohjelmaa esitettiin Ylellä kesällä 2006. Sarjaa tehtiin yhden kauden verran ja siinä oli kaiken kaikkiaan 10 jaksoa. Jaksojen kuvaukset löytyvät Ylen vintti-arkistosta osoitteesta: http://vintti.yle.fi/yle.fi/suo/

Myös IMDb (Internet Movie Database) listaa sarjan jaksot ja keskustelijat .

Valitettavasti sarjaa ei löytynyt ainakaan Yle Areenasta tai Ylen Elävästä arkistosta, joten sitä ei taida tällä hetkellä pystyä katsomaan mistään. Ylelle voi kuitenkin esittää ohjelmatoiveita Ylen asiakaspalvelun kautta.