Sukulaiseni sai surmansa jatkosodassa 1942. Sotapäiväkirjoissa paikaksi sanotaan Sitsaari. Missä tällainen paikka sijaitsee? En ole onnistunut vastausta…

Kysytty

Sukulaiseni sai surmansa jatkosodassa 1942. Sotapäiväkirjoissa paikaksi sanotaan Sitsaari. Missä tällainen paikka sijaitsee? En ole onnistunut vastausta löytämään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jatkosodan aikaisia paikannimiä voi hakea esimerkiksi seuraavista teoksista ja verkkosivulta:

Näistä ja eksoottisemmista paikannimihakemistoista ei Sitsaari-nimistä paikkaa valitettavasti löytynyt. Muutamia Sittasaari -paikannimiä löytyy, mutta näillä ei ollut taistelutoimintaa 1942.