Subtrooppisella tarkoitetaan troopillisen ja lauhkean vyöhykkeen välistä aluetta,Mitkä alueet käsitttää tämä lauhkea vyöhyke?

Kysytty

Subtrooppisella tarkoitetaan troopillisen ja lauhkean vyöhykkeen välistä aluetta,Mitkä alueet käsitttää tämä lauhkea vyöhyke?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi Pedanet.fi sivustolta löydät selkeitä karttoja, joissa esitellään ilmastovyöhykkeitä. Esimerkiksi sivulla:  https://peda.net/p/RiikkaKotiranta/emaantieto-7/emaantieto7/4-suvi

Muita lähteitä kirjastossa:

Geos.2. Sininen planeetta /Hannele Cantell, Heikki Jutila, Sirpa Lappalainen, Mari Sorvali. Helsinki 2021 sekä muut lukion oppikirjat