Sivuillanne lukee että järjestätte syventäviä kursseja konemusiikista, masteroinnista ja äänittämisestä. Olisiko teillä näistä mitään lisätietoa? Miten näille…

Kysytty

Sivuillanne lukee että järjestätte syventäviä kursseja konemusiikista, masteroinnista ja äänittämisestä. Olisiko teillä näistä mitään lisätietoa? Miten näille kursseille pääsee?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Helmet-sivuille on jäänyt vanhentunutta tietoa. Espoossa on järjestetty kursseja aikaisemmin. Tällä hetkellä Helmet-kirjastoissa ei ole studionkäytön, äänittämisen, konemusiikin tai masteroinnin kursseja. Kannataa kuitenkin seurata Helmet-musiikkisivuja ja Keskustakirjasto Oodin sivuja tulevaisuudessa. Kursseja saatetaan jossain vaiheessa tuoda takaisin palveluihin.

Musiikki | Helmet

Etusivu - Oodi (oodihelsinki.fi)