Sitaatin mukaan "jokainen päätös, jonka teet, on virhe". Mitä tällä tarkoitetaan

Kysytty

Sitaatin mukaan "jokainen päätös, jonka teet, on virhe". Mitä tällä tarkoitetaan

Vastaus

Vastattu

Hei

Pahoittelen etten kykene antamaan vastausta kysymykseesi. Lisätiedot olisivat tarpeen.

Mistä tämä lainaus on peräisin?

Asiayhteydestään irrotettuun sitaattiin ja sen merkitykseen on mahdoton löytää selkeää vastausta.

1 ääntä

Kommentit

Löytyy Wikisitaateista ja se on yhdysvaltaisen kirjailijan Edward Dahlbergin sitaatti.