Otsikko
Siivoan kirjahyllyäni enkä mielelläni lähettäisi hyväkuntoisia kirjoja kaatopaikalle. Joukossa on myös yksinkertaisia pianomusiikkivihkoja. Kirjat ovat sitä…

Kysytty

Hei,
siivoan kirjahyllyäni enkä mielelläni lähettäisi hyväkuntoisia kirjoja kaatopaikalle. Joukossa on myös yksinkertaisia pianomusiikkivihkoja. Kirjat ovat sitä sun tätä, kovakantisia ja pokkareita, su, ru, eng, mukana dekkareita ja bestsellereitä.
Kuulin, että jossakin on ns. "vaihtohyllyjä". Onko Töölössä, voiko sinne tuoda?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Töölön kirjaston 4. kerroksessa on kirjojen kierrätyshylly, johon voitte tuoda kirjanne.