Siivekästä tiikeriä väsyttää, ja pikku tiikerin pikku pää jo uneen kallistuu tiikerikaksikko nukkuu syvää hyvää unta ja luolan ulkopuolella sataa lunta…

Kysytty

Siivekästä tiikeriä väsyttää,
ja pikku tiikerin pikku pää
jo uneen kallistuu
tiikerikaksikko nukkuu
syvää hyvää unta
ja luolan ulkopuolella sataa lunta.

KENEN RUNO?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon tekijää ei ole löytynyt. Olemme kysyneet sitä myös koko maan kattavalta keskustelupalstalta, mutta vastauksia ei ole tullut. Otamme yhteyttä jos vastaus löytyy.

0 ääntä

Kommentit

Outi Orispään runo (ent. Outi Jokelainen)

Hei, kiitos!