Seuraavan CD:n olisin kiinnostunut lainaamaan Esittäjä West Side Swingmen Kappaleet Ain't misbehavin All the things you are Black beauty Days of…

Kysytty

Seuraavan CD:n olisin kiinnostunut lainaamaan

Esittäjä West Side Swingmen

Kappaleet
Ain't misbehavin
All the things you are
Black beauty
Days of wine and roses
Deep purple
Do you know what it means to miss new orleans
Everything happens to me
Honeysuckle rose
I can't give you anything but love
Night and day
Once in a while
Out of nowhere
Rosetta
Satin doll
Shiny stockings
There will never be another you

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää pahasti siltä, ettei yksikään Suomen yleisistä kirjastoista ole onnistunut hankkimaan tätä levyä kokoelmiinsa. Sen kuunteleminen onnistuu Kansalliskirjastossa, jonka Fennica-kokoelmaan levy sentään onneksi sisältyy. Toinen paikka, jossa levyä voi todennäköisesti kuunnella, on Jazz Pop Arkisto (info@jazzpoparkisto.net, p. 09-757 0040. - Kyseessä näyttää olevan Yleisradion studiossa 1999 tehty levytys, joka on julkaistu yhtyeen klarinetistin Rauli Laaksosen omakustanteena. Mahdollisesti levyä ei ole kaupallisesti koskaan jaeltu. Järkevintä voisi olla ottaa yhteyttä Jazz Pop Arkistoon ja keskustella asiasta. (Heikki Poroila)