Otsikko
Selailin sähköistä Venni-hakua ja huomasin, että monet teokset löytyvät ainoastaan VAO/VAKK-kirjastosta? Onko tämä kirjasto tarkoitettu ainoastaan kyseisissä…

Kysytty

Hei,
selailin sähköistä Venni-hakua ja huomasin,
että monet teokset löytyvät ainoastaan VAO/VAKK-kirjastosta?
Onko tämä kirjasto tarkoitettu ainoastaan kyseisissä oppilaitoksissa opiskeleville vai onko se avoin kaikille lainaajille?
Jos näin, niin entäpä kirjastokortti? Lainataanko teokset samalla kortilla?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä on tosiaan nykyään yhteinen aineistotietokanta Vaasan ammattiopiston kirjaston kanssa (molemmat kaupungin laitoksia). Ammattiopiston kirjastolla on sama kortti kun meillä ja siellä voivat asioida muutkin kuin opiskelijat. Kirjaston osoite on Ruutikellarintie 2 ja se on avoinna ma - to: 9.00-15:45 ja
pe: 9:00-12:00