Satakirjaston aineistohaun sivulla teoksesta Don Batten ym. Kysymyksiä ja vastauksia luomisesta (2016) ei näy lainkaan saatavuustietoja. Miten saisin tietää…

Kysytty

Satakirjaston aineistohaun sivulla teoksesta Don Batten ym. Kysymyksiä ja vastauksia luomisesta (2016) ei näy lainkaan saatavuustietoja. Miten saisin tietää kirjan saatavuuden Satakunnan alueella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on hankinnassa Satakirjastoihin. Voit ottaa yhteyttä kirjastoon esim. puhelimella 044-7015810 tai sähköpostilla tietopalvelu@pori.fi, niin teemme sinulle varauksen.