Otsikko
Salmiakin muotoinen kalvosinnappi, jossa kaiverrus R(väärinpäin kirjoitettuna) KO. Metalli kullanväristä, kivi terrakotta (ehkä meripihka?). Voiko leimasta…

Kysytty

Hei, salmiakin muotoinen kalvosinnappi, jossa kaiverrus R(väärinpäin kirjoitettuna) KO. Metalli kullanväristä, kivi terrakotta (ehkä meripihka?). Voiko leimasta päätellä mitään, esim milloin valmistettu ja missä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en ole löytänyt mitään tietoa näillä tuntomerkeillä varustetuista kalvosinnapeista. Nappeja kannattanee käydä näyttämässä esim. kultasepänliikkeessä, josta saattaisi löytyä lisävalaistusta asiaan.