Saisiko Kemin kaupunginkirjastosta lainaan: VILKUNA, Kustaa H. J. Viha : perikato, katkeruus ja kertomus isostavihasta Helsinki : Suomalaisen Kirjallisuuden…

Kysytty

Saisiko Kemin kaupunginkirjastosta lainaan: VILKUNA, Kustaa H. J. Viha : perikato, katkeruus ja kertomus isostavihasta
Helsinki : Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2005 (Jyväskylä : Gummerus kirjapaino)
Historiallisia tutkimuksia, ISSN 0073-2559 ; 229
ISBN 951-746-784-2 (nid.)

kirja Ylipaakkola, Meän kylä kahen puolen jokia.
ISBN 952-91-4819-4

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kemin kaupunginkirjastosta löytyy ensimmäinen teos, toista lötyy myös kirjastojen kokoelmista ja siitä voi tehdä kaukolainapyynnön.