Saisiko jostain ostaa Martti Joenpellon novelliteoksen kulkutautisairaalasta ja paljonko maksaa?

Kysytty

Saisiko jostain ostaa Martti Joenpellon novelliteoksen kulkutautisairaalasta ja paljonko maksaa?

Vastaus

Vastattu

Martti Joenpolven novelli Kulkutautisairaala ilmestyi alun perin kirjailijan vuonna 1994 ilmestyneessä novellikokoelmassa Villiminkit. Kulkutautisairaalan voi löytää myös Joenpolven vuosina 1988-94 julkaistut neljä novellikokoelmaa sisältävästä kokoelmasta Novellit. 2 (Gummerus, 1996).

Käytettyjen kirjojen verkkokauppoihin tekemäni pikaisen silmäyksen perusteella sekä Villiminkit että Novellit. 2 -kokoelmaa on antikvariaateista saatavissa tälläkin hetkellä. Hinnat vaihtelevat välillä 3-7 €.