Otsikko
Sain sanomalehti Kalevasta tiedon, että Kalevat ovat mikrofilmattuina teillä siellä pääkirjastossa. Etsin lehteä noin vuodelta 1954, jossa on artikkeli…

Kysytty

Sain sanomalehti Kalevasta tiedon, että Kalevat ovat mikrofilmattuina teillä siellä pääkirjastossa. Etsin lehteä noin vuodelta 1954, jossa on artikkeli Pudasjärvellä Virtalan koulun vihkiäisistä. Voinko itse tulla käymään mikrokortteja läpi ? Aukioloajat ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikrofilmin lukulaite on Oulun kaupunginkirjaston lukusalissa (3. krs.) Lukusali on avoinna ma-pe 9-20, la 10-17, su 12-16, juhlapyhien aattopäivinä 9-17. Mikrofilmin lukulaitteen voi varata käyttöönsä etukäteen (p. 08-558 47321).