Sain ilmoituksen Töölön kirjastosta että minulle onvarattu Merete Mozzarellan ruotsinmielinen kirja. Tarvitsisin sen suomenkielisenä. Voinkko näin perua…

Kysytty

Sain ilmoituksen Töölön kirjastosta että minulle onvarattu Merete
Mozzarellan ruotsinmielinen kirja. Tarvitsisin sen suomenkielisenä.
Voinkko näin perua ruotsinkielisen kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen poistanut ruotsinkielisen Mazzarellan kirjan ja tehnyt teille varauksen suomenkieliseen kirjaan Ainoat todelliset asiat. Kirjasta on tällä hetkellä 192 varausta ja kiertäviä kappaleita pääkaupunkiseudun kirjastoissa yhteensä reilut 200. Kirjaa löytyy myös kirjastoissa Bestseller kappaleina, mutta niitä ei voi varata.