Otsikko
Sain Hakunilan kirjastosta viestin, Paavo Talvelan elämäkerta olisi noudettavissa,mutta se on kiinni ja netissä lukee että se löytyisi Tikkurilasta?

Kysytty

Hei,
Sain Hakunilan kirjastosta viestin, Paavo Talvelan elämäkerta olisi noudettavissa,mutta se on kiinni ja netissä lukee että se löytyisi Tikkurilasta?

Löytyisikö se sieltä?

Vastaus

Vastattu

Kyllä vain. Hakunilan kirjaston remontin aikana varaukset noudetaan Tikkurilan kirjastosta.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Hakunilan_kirjasto/Ju…