Sain ennen muistutuksen meilinä ja tekstiviestinä kun laina-aika oli umpeutumassa nyt en sitä enää saa, miksi? Tietoni näyttäisivät olevan oikein ja…

Kysytty

hei, sain ennen muistutuksen meilinä ja tekstiviestinä kun laina-aika oli umpeutumassa nyt en sitä enää saa, miksi? Tietoni näyttäisivät olevan oikein ja haluaisinkin palvelun takaisin. Voitteko laittaa minulle toimivat muistutukset uudelleen joko meilinä tai tekstarina tai jompi kumpi jos kumpaakin ei voi laittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinulla on tosiaan palvelu päällä ja meillä ei tähän ole tullut muutoksia. Todennäköisesti jonkun päivityksen yhteydessä sähköpostipalvelusi ohjaa kirjastosta tulevat viestit roskapostikansioon. Ohessa linkki, jonka takaa löytyy ohjeita asian tarkistamiseen
https://kirjasto.vaasa.fi/306362/fi/news/tarkista-ohjautuvatko-kirjasto…