Otsikko
Saimme koulusta kesäloman aikana tehtäväksi 3 kirja arvostelua. Hukkasin kuitenkin paperin jossa kerrottiin mitä kaikkea arvostelussa pitäisi olla. Osaisitko…

Kysytty

Saimme koulusta kesäloman aikana tehtäväksi 3 kirja arvostelua.
Hukkasin kuitenkin paperin jossa kerrottiin mitä kaikkea arvostelussa pitäisi olla.
Osaisitko kertoa nettisivun josta löydän kirja arvostelun "ohjeet"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katsopa vaikka Helsingin Kaupungin kirjaston lastensivuilta,
sieltä löytyy malleja kirja-arvosteluista.
Osoite on www.lib.hel.fi/lastensivut/.