Säilyttääkö kirjasto vanhoja Helsingin Sanomia ja jos, niin onko vanhoja lehtiä mahdollista saada? Kaipaan 1.10.2015 ilmestynyttä paperilehteä.

Kysytty

Hei,

säilyttääkö kirjasto vanhoja Helsingin Sanomia ja jos, niin onko vanhoja lehtiä mahdollista saada? Kaipaan 1.10.2015 ilmestynyttä paperilehteä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoista vanhoja Helsingin sanomia säilytetään ainoastaan Pasilan kirjastossa. Lehden vanhat numerot on luettavissa mikrofilmeiltä, mikrofilmaukseen asti se on luettavissa paperisena. Lehti on luettavissa siellä perustamisestaan lähtien.