Saatteko tiedon siitä, jos joku kommentoi täällä kysyttyä kysymystä?

Kysytty

Saatteko tiedon siitä, jos joku kommentoi täällä kysyttyä kysymystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saamme tiedon siitä. Ylläpitoomme kerääntyy lista uusimmista kommenteista. Seuraamme sitä aktiivisesti. Jos saamme esimerkiksi lukijoilta vastauksen kysymykseen, johon emme ole löytäneet vastausta, lähetämme sen alkuperäiselle kysyjälle.