Otsikko
Saako Pubissa onko niillä Tupakkakopia saako ottaa olut tuoppia mukaan tai mikä se laki systeemi on halusin siitä tietää odottaa vastausta

Kysytty

saako Pubissa onko niillä Tupakkakopia saako ottaa olut tuoppia mukaan tai mikä se laki systeemi on halusin siitä tietää odottaa vastausta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valviran ohjeen mukaan pubissa voi olla tupakointitila, mutta siellä ei saa nauttia alkoholia, eikä muutakaan.

"Tupakointitilassa ei saa tarjoilla tai nauttia ruokaa tai juomaa."

https://www.valvira.fi/tupakka/tupakointikiellot_ja_-rajoitukset