Otsikko
Saako misään printtereihin ABS muovia? Jos ei, niin onko sallittu tuoda oma materiaali?

Kysytty

Saako misään printtereihin ABS muovia? Jos ei, niin onko sallittu tuoda oma materiaali?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvaan, että puhut #D-rinttauksesta.

Ison omenan kirjastossa on ainakin mahdollisuus käyttää ABS-muovia yhdellä 3D-printterillä. Kone on ollut vaihtelevasti käytössä näin korona-aikana.

Ensi viikon aikana se tulee taas varattavaksi osoitteessa varaamo.espoo.fi. Koneen nimi on Brunel.

Printteri ei kuulemma tee kovin tarkkaa jälkeä, joten koristeesineiden tekeminen sillä on hieman haastavaa. https://varaamo.espoo.fi/resources/avwcpti5z3ca?date=2022-02-01

Omia materiaaleja ei voi käyttää Helmet pajoissa tai kaupunkiverstaissa.