Saako kirjaston tietojärjestelmästä selville missä jkärjestyksessä kirjottajan kirjat ovat ilmestyneet ? Nyt etsin Rauha.S. Virtasen Selja-sarjan tietoja,…

Kysytty

Hei!
Saako kirjaston tietojärjestelmästä selville missä jkärjestyksessä kirjottajan kirjat ovat ilmestyneet ? Nyt etsin Rauha.S. Virtasen Selja-sarjan tietoja, mutta ne näyttävät olevan saatavissa vain painoksen ilmestymisvuoden mukaan, olenko ymmäsrtänyt oikein ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selja-sarjan ilmestymisjärjestys löytyy epäselvästi HelMet-palvelua käytettäessä, koska myös uusintapainokset näkyvät ilmestymisvuoden mukaan. Selja-sarjan voi kuitenkin löytää kronologisessa järjestyksessä HelMet-sivuilta, koska kaikien Selja-kirjojen nimessä on Selja-sana.

Selja-kirjat ilmestymisjärjestyksessä:
Seljan tytöt 1955
Tapaamme Seljalla 1957
Virva Seljan yksityisasia 1060
Tuntematon Selja 1964
Seljalta maailman ääriin 2001
Seljan Tuli ja Lumi 2009