Saako kirjaston kirjan ottaa mukaan Venäjälle kesälomamatkalle?

Kysytty

Hei!
Saako kirjaston kirjan ottaa mukaan Venäjälle kesälomamatkalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toki saa, mutta jos kirja katoaa tai tuhoutuu jollain tavoin, sen joutuu korvaamaan kirjastolle. Kannattaa myös varmistaa, ettei kirjan eräpäivä osu matkan ajalle, ettei lainasta tule myöhästymismaksuja.

0 ääntä

Kommentit

Ettei eräpäivä osu matkan ajalle?
Jos matka kestää alle neljä viikkoa, laina kannattaa uusia juuri ennen lähtöä (tai palauttaa, jos ei voinutkaan uusia).
Nettiuusinta sitä paitsi onnistunee ulkomailtakin? Ennen lähtöä voi tarkistaa HelMet-tiedoista, että kirjaa ei jonoteta ja uusiminen siis onnistu.