Saako jostain kirjaston palvelusta nähtyä omaa lainaushistoriaa? Lainasin jokin aika sitten mielenkiintoisen kirjan, mut nyt en enää muista sen nimeä…

Kysytty

Hei, saako jostain kirjaston palvelusta nähtyä omaa lainaushistoriaa? Lainasin jokin aika sitten mielenkiintoisen kirjan, mut nyt en enää muista sen nimeä/kirjoittajaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakkaan tiedoista eivät näy jo palautetut lainat. Kirjan tiedoista näemme muutamia viimeisiä lainaajia, kuitenkin korkeintaan kuuden kuukauden ajalta. Sijoittamista käsitteleviä kirjoja on kirjastossa useita, monet tosin hyvin suosittuja, eli koko ajan lainassa. Kirjastossa käydessäsi voit tietopalvelusta kysyä niitä, ja voimme yhdessä katsoa, onko jokin löytyneistä haluamasi.