Otsikko
Saako Helmet-haun rajattua jotenkin yhteen tietyyn kirjastoon? Usein, kun olen jossakin kirjastossa paikan päällä tulee mieleen etsiä, jotakin aineistoa,…

Kysytty

Saako Helmet-haun rajattua jotenkin yhteen tietyyn kirjastoon?

Usein, kun olen jossakin kirjastossa paikan päällä tulee mieleen etsiä, jotakin aineistoa, jonka voisin lainata saman tien. En ole kuitenkaan keksinyt miten saan rajattua haun tiettyyn kirjastoon.

Tarkennettu haku -sivulla on Sijainti-laatikko. Samoin hakutulossivulla on sijainti-fasetti. Molemmilla valinnoilla tuloksissa on kuitenkin aineistoa, jota ei paikalla ole (tosin vähemmän kuin ilman rajausta).

Kiitoksia vastauksesta!

Vastaus

Vastattu

Helmet-aineistohaussa ei valitettavasti pysty rajaamaan hakua vain hyllyssä paikalla oleviin niteisiin, vaan niteiden tilanne täytyy tarkistaa yksitellen.