Ruotsalainen naiskirjailija. Kirjoittaa poliisiromaaneja. Mikä on viimeinen romaani?

Kysytty

Ruotsalainen naiskirjailija. Kirjoittaa poliisiromaaneja. Mikä on viimeinen romaani?

Vastaus

Vastattu

Useammalla ruotsalaisella naisdekkaristilla on kirjoissaan päähenkilönä tai merkittävässä roolissa poliisi. Alla on luettelo viime vuosina julkaisseista kirjailijoista. Toivottavasti kysymäsi kirja löytyy listalta.

Viveca Sten : Sandhamin murhat –sarja ; uusin kirja Huonossa seurassa (2019)

Camilla Läckberg : Fjällbacka –sarja ; sen uusin Perillinen (2018). Sarjan ulkopuolella ilmestynyt Kultahäkki (2019)

Emelie Schepp; Jana Berzelius –sarja ; uusin Kadonnut poika (2019)

Anna Jansson ; Maria Wern –sarja ; uusin Sokea hetki (2019)

Mari Jungstedt ; Gotlanti-sarja ; uusin Pimeys keskellämme (2018). Syksyllä ilmestyy Näen sinut (2019)

Anne Holt ; Hanne Wilhelmsen –sarja ; uusin Tomussa ja tuhkassa (2018)

Camilla Grebe ; uusin kirja Lemmikki (2019)

Cilla Börjlind (kirjoittaa yhdessä miehensä kanssa) ; uusin kirja Polttopiste (2019)

Katarina Wennstam; uusin kirja Jengi (2019)

4 ääntä

Kommentit

Anne Holt on norjalainen.