Ruoka-apu loppuu Hurstilta , myös ehkä muilta avunantajilta koronan vuoksi. Onko mikään järjestö tms auttamassa tilanteessa? Miten voisi auttaa? Tuntuu aivan…

Kysytty

Ruoka-apu loppuu Hurstilta , myös ehkä muilta avunantajilta koronan vuoksi. Onko mikään järjestö tms auttamassa tilanteessa? Miten voisi auttaa?
Tuntuu aivan hirveältä...

Vastaus

Vastattu

Espoossa antaa ruoka- ym. apua esim. Hyvä arki -niminen yhdistys. Linkki nettisivulle:  https://www.hyva-arki.fi/

Yhdistyksen yhteystiedot:
Hyvä Arki ry
Siltakuja 3b, 02770 Espoo
puh. 040 591 9698
fax. 020 741 8844
info@hyva-arki.fi

Toiminnanjohtaja
Hannu Hätönen
puh. 040 591 9698
hannu.hatonen@hyva-arki.fi