Rundi -niminen kirja? Meillä oli Vaasan Liiketaloudessa pitämässä esitelmää ja kertoi kyseisen kirjan tulevan myös omaan kirjastoomme, vaan ei ole tullut. Onko…

Kysytty

Rundi -niminen kirja? Meillä oli Vaasan Liiketaloudessa pitämässä esitelmää ja kertoi kyseisen kirjan tulevan myös omaan kirjastoomme, vaan ei ole tullut. Onko jossain kirjastossa kyseistä kirjaa vapaana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on vuonna 1985 ilmestynyt Markku Vuorisen toimittama kirja Kyösti Erkinkorvesta. Se löytyy Vaasan kaupunginkirjaston laitoskirjastoista. Katso osoitteesta http://lib.vaasa.fi/webprimas/fin/connect.htm.