Robyn carr:lta on suomennettu 8 kirjaa ja tällä hetkellä vanamo näyttää 2kpl. Onko puuttuvia ollenkaan lainattavissa?

Kysytty

Robyn carr:lta on suomennettu 8 kirjaa ja tällä hetkellä vanamo näyttää 2kpl. Onko puuttuvia ollenkaan lainattavissa?

Vastaus

Vastattu

Hämeenlinnan, Hattulan ja Janakkalan kirjastojen kokoelmissa ei ole tosiaan muita Carrin teosten suomennoksia, mutta voit saada kirjastojen kautta kaukolainaamalla niitä. Kirjaston kaukopalvelu tilaa sen mitä tarvitset toisesta tai toisista kirjastoista. Voit kaukolainata teoksia, joita ei ole oman kirjaston kokoelmissa. Yksi kaukolaina maksaa Hämeenlinnan kaupunginkirjaston asiakkaalle kahdeksan euroa. Pääset tekemään tilauksen verkossa, soittamalla kirjastoon tai paperilomakkeella. Jos tilaat verkossa, ota Vanamokirjastojen etusivu (vanamokirjastot.fi), valitse A-Ö lista > Kaukolainatilaukset. Näin pääset sivulle, jossa on tietoa kaukolainoista. Klikkaa auki Hämeenlinnan kaupunginkirjaston lomake, jos olet Hämeenlinnan asiakas. Tähdellä merkityt tiedot pitää täyttää vähintään. Hattulan ja Janakkalan kirjastojen asiakkaiden kaukolainoille on omat lomakkeensa samalla sivulla. Kaukolaina tulee yleensä noin viikossa yleisistä kirjastoista. Se maksetaan noudettaessa.