Ravintolahistoriaan liittyen ja oman nostalgiahengen tiimoilta olen koettanut muistella milloin aikanaan Ruoholahdenkadulla sijainnut Music BAr Riverboat sulki…

Kysytty

Ravintolahistoriaan liittyen ja oman nostalgiahengen tiimoilta olen koettanut muistella milloin aikanaan Ruoholahdenkadulla sijainnut Music BAr Riverboat sulki ovensa? Paikka aukesi v.1987 mutta itse lopetin siellä käynnit 1990-luvun taitteessa. Pieni mutta omien muistojen kannalta tärkeä tieto, johon jostain lähteestä olisi todella hienoa löytää vastaus.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet tietoa. Tietäisikö joku lukijoistamme? Vastauksiamme voi kommentoida.