Rauhoittaako purkkapallojen puhaltelu mieltä?

Kysytty

Rauhoittaako purkkapallojen puhaltelu mieltä?

Vastaus

Vastattu

Purukumin pureskelun on todettu muun muassa auttavan stressiin ja parantavan keskittymiskykyä. Purkkapallojen puhaltelusta ei kuitenkaan löytynyt tietoa.

Lähteet ja lisätietoa

Purkka puree stressiin, närästykseen ja korvamatoon | Hyvä Terveys (hyvaterveys.fi)

Jauhatko jatkuvasti purkkaa? Siitä on sinulle tutkitusti hyötyä - MTVuutiset.fi