Otsikko
Rakas Kirjastonhoitaja; Kenen kirjoittajan tuotantoa suosittelisit 60-vuotiaalle naiselle joka on lukenut kaikki Sariolat ja Lehtolaiset. Nyt haluaisi lukea…

Kysytty

Rakas Kirjastonhoitaja; Kenen kirjoittajan tuotantoa suosittelisit 60-vuotiaalle naiselle joka on lukenut kaikki Sariolat ja Lehtolaiset. Nyt haluaisi lukea hyvin kirjoitettuja mielellään kauniita tarinoita, romantiikkaakin saa olla. Ei jaksa tiedostaa eikä perehtyä sisällissotaan, ei tutkia murhia eikä maailman raakuutta. Ehkä kuitenkin kotimainen kirjailija. Rakas kirjastonhoitaja, heitä jokin vinkki!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia kotimaisia kirjailijoita, joiden tuotantoa voisin suositella serkullesi: Virpi Hämeen-Anttila, Sesse Koivisto, Eila Kostamo, Eeva Tikka ja Tuula-Liina Varis. Toivottavasti heistä joku miellyttää!