Pyytäisin hankkimaan kirjastoon Tampereen yliopiston julkaiseman kirjan; Matti Parjanen: Mister Koli, oletteko kommunisti? Sitä myy ainakin Juvenes…

Kysytty

Pyytäisin hankkimaan kirjastoon Tampereen yliopiston julkaiseman kirjan; Matti Parjanen: Mister Koli, oletteko kommunisti? Sitä myy ainakin Juvenes verkkokauppa.
Kiitos!
(Pyydän vastausta)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

lähetin toiveesi eteenpäin hankinnoista vastaavalle informaatikollemme. Jos teos hankitaan Vanamo-kirjastojen kokoelmiin, se näkyy verkkokirjastossa ja siihen voi tehdä varauksia.

Hankintatoiveet Vanamo-kirjastoille kannattaa jättää lomakkeen kautta https://www.vanamokirjastot.fi/hankintaehdotus?culture=fi