Pystyykö alla olevan varausaikaa siirtämään 25.2. asti, kyseinen kirjasto on kiinni koko viikon ja auki seuraavan kerran ti 25.2.? Uudet noudettavat varaukset…

Kysytty

Hei, pystyykö alla olevan varausaikaa siirtämään 25.2. asti, kyseinen kirjasto on kiinni koko viikon ja auki seuraavan kerran ti 25.2.?

Uudet noudettavat varaukset
Pikku Huopalahden lastenkirjasto
Aukioloajat

Tekijä: Dahl, Arne, kirjoittaja.
Teos: Äkkisyvä
Luokka: 1.4 jnnitys
Viivakoodi: 30091058654297
Nouto viimeistään: 19.2.2020
Hylly: 1

Vastaus

Vastattu

Pikku-Huopalahden kirjasto on tosiaan auki seuraavan kerran 25.2. klo 12 alkaen. Sitä ennen odottamassa olevia varauksia ei myöskään käsitellä.

Varausten nouto-aika on Pikku-Huopalahden kirjastossa yleensäkin pitempi kuin muissa, eli kaksi viikkoa.

Kannattanee soittaa kirjastoon heti 25.2. klo 12 jälkeen.