Pystynkö selvittämään 80 luvulla tapahtuneen kuulutukseni päivämäärän?

Kysytty

Pystynkö selvittämään 80 luvulla tapahtuneen kuulutukseni päivämäärän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuulutuksista ei seurakunnilla ole velvoitetta pitää kirjaa, vastattiin Töölön seurakunnan kirkkoherranvirastosta. Kannattaa ottaa ýhteyttä seurakuntaan, jonka jumalanpalveluksessa kuulutus luettiin ja kysyä heiltä, onko heillä tietoa asiasta.