Otsikko
Presidentti Martti Ahtisaari ja hänen perheensä on asunut Oulussa kuulemma Intiön kasarmi alueeella Vesitorninmäki 6. Mihin kohti talo sijoittui nykyisen…

Kysytty

Presidentti Martti Ahtisaari ja hänen perheensä on asunut Oulussa kuulemma Intiön kasarmi alueeella Vesitorninmäki 6.
Mihin kohti talo sijoittui nykyisen Kasarmintie taloihin 10- 22 entiset armeijan talot.
Presidentin isä on ollut armeijan palveluksessa ja siksi ovat asuneet näissä silloisessa armeijan asunnoissa.

Vastaus

Vastattu

Presidentti Martti Ahtisaari, jonka isä työskenteli sotilasteknikkona, asui 1950-luvulla kruununpolttimon päärakennuksessa Lasaretinsaaressa. Polttimorakennus purettiin pysäköintialueen tieltä vuonna 1968.

Lähde: Wikipedia: Lasaretinsaari