Poikani ( 12v) kuuli "hyvän biisin" kesällä, haluaisi tietää esittäjän ja kappaleen nimen ? Kotimainen, hyvä melodia ja siinä sanotaan mm....seiso tukevasti…

Kysytty

Hei,
poikani ( 12v) kuuli "hyvän biisin" kesällä, haluaisi tietää esittäjän ja kappaleen nimen ? Kotimainen, hyvä melodia ja siinä sanotaan mm....seiso tukevasti sängyn edessä...jne....pane jemmarahaa pankkitilille..jne..
Itsekin tään olen kuullut, mutta en tiedä kuka esittää ja mikä sen kappaleen nimi on ??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

kappale on Zen Cafen biisi "Aamuisin".
löytyy "Jättiläinen" ja "Vuokralainen" -cd:iltä.

terveisin
Ylöjärven kirjasto