Pohdin lähteekö voimakas tuholaismyrkky kankaista pois usealla pesukerralla? Entä puisista esineistä tai huonekaluista? Olen pessyt ulkomailla…

Kysytty

Hei,
Pohdin lähteekö voimakas tuholaismyrkky kankaista pois usealla pesukerralla? Entä puisista esineistä tai huonekaluista?

Olen pessyt ulkomailla tuholaismyrkytetyt kankaat useaan otteeseen mutta mielestäni ne edeellenkin haisevat myrkylle.

Onko niiden käyttö enää lainkaan turvallista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaisi varmistaa asia Myrkytystietokeskuksesta, sillä me emme pysty arvioimaan käytön turvallisuutta. Asian selvittämistä varmasti helpottaa, jos tiedät, millä aineella myrkytys on tehty.

Myrkytystietokeskus:
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/myrkytystietokeskus…