Plussasta etsin julkaisua: Järvinen, Raija, Koirien trimmauskirja. - 951-566-012-2. Kirja löytyikin, mutta ei minkäänlaisia saatavuustietoja. Eikö kirjaa…

Kysytty

Plussasta etsin julkaisua: Järvinen, Raija, Koirien trimmauskirja. - 951-566-012-2. Kirja löytyikin, mutta ei minkäänlaisia saatavuustietoja. Eikö kirjaa todellakaan saa kaupunginkirjastosta? Onko se kenties tilauksessa? Jos, niin milloinka sitä mahdollisesti pääsisi lainaamaan?
Kiitokset etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koirien trimmauskirja on tilattu Helsingin kaupunginkirjastoon,
kirjat on saatu kirjakaupasta ja ne ovat hankintatoimistossamme
käsiteltävinä lainauskuntoon. Tähän aikaan vuodesta siellä on
tietysti ruuhkaa. Kannattaa seurata Plussasta, milloin sinne ilmestyy
saatavuustietoja. Voitte myös jättää kirjastoonne ennakkovarauksen.