Pitäisi löytää Baltian maissa sodan jälkeen toimineista Metsäveljistä kirjoja - löytyykö?

Kysytty

Pitäisi löytää Baltian maissa sodan jälkeen toimineista Metsäveljistä kirjoja - löytyykö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin

Laar, Mart
Unohdettu sota : sissi- ja tiedustelusotaa Virossa toisen maailmansodan aikana ja sen jälken. - FinnEpos,1993.

Ērglis, Dzintars
Latvian kansallinen vastarintaliike (1944-1956)
Teoksessa: Miehitetty Latvia / toim. Marjo Mela. - Rozentāls-seura, 2007.

Kuodytė, Dalia
Tuntematon sota : Liettuan neuvostovastainen aseistettu vastarinta vuosina 1944-1953. - Veterator, 2007.

Laasi, Edvard
Viron vastarinta 1944-1949 : asiakirjakokoelma. - E-S press, 1993.

Behr, Hermann
Partisaanina Viron metsissä. - WSOY, 1958.

Romaaneja Virosta:

Viirlaid, Arved
Ristittömät haudat. - Karisto, 1968 ja myöh.

Viirlaid, Arved
Henki ja kahleet. - Karisto, 1981.

Mihkelson, Ene: Ruttohauta - WSOY, 2011

Raud,Eno: Metsäveljet- Orient Express, 1991

Raitis, Harri: Isänmaa ottopoika - Cultura, 1998

Luik, Viivi: Seisemäs rauhan kevät - Tammi, 1986