Pitääkö valtaosa Wikipediaan kirjoitetuista tiedoista paikkansa? Mielestäni pitää, mutta minulle on väitetty, että ei pidä. Onhan se totta, että siellä on myös…

Kysytty

Pitääkö valtaosa Wikipediaan kirjoitetuista tiedoista paikkansa? Mielestäni pitää, mutta minulle on väitetty, että ei pidä. Onhan se totta, että siellä on myös väärää tietoa ja sen takiahan olisikin suositeltavaa, että merkitään lähde, josta tiedot on saatu. Mielestäni olisi kyllä aikamoista huolimattomuutta, jos siellä valtaosa tiedoista olisi väärin. Miten voin vakuuttaa, että valtaosa on oikein?